بسته آموزش رباتیک

بسته های آموزشی رباتیک ربوتکس ایران، شامل انواع قطعات مکانیکی فلزی و تعدادی قطعات الکترونیکی می باشد، با استفاده از قطعات درون بسته ها کارآموز میتواند بیش از 100 ربات را بسازد و با استفاده از موتور الکترونیکی آنها را به حرکت درآورد و با ریموت سیم دار یا بی سیم، حرکات ربات را کنترل کند. قطعات درون این بسته ها در واقع قطعات مکانیکی مانند نبشی، ناودانی، پولی، چرخ دنده و ... هستند، که بوسیله آنها میتوان هر سازه ای را ساخت و انواع مکانیزم های مکانیکی را پیاده سازی کرد.

باتوجه به سابقه بیش از 20 سال فعالیت شرکت آیریک رباتیک صدرا در حوزه رباتیک و شرکت در مسابقات جهانی، این بسته مطابق با استاندارهای جهانی تولید میشود و از نظر کیفیت با نمونه های اروپایی و کره ای برابری میکند. رنگ آمیزی فوق العاده با کیفیت قطعات امکان شستشو و تمیز کردن قطعات مکانیکی را فراهم میکند، و جنس فلزی مرغوب قطعات باعث میشود تا در برابر شکستن، خمیدگی، دمای بالا یا پایین و سایر حوادث مقاوم باشند.

بسته های مکانیک ربوتکس ایران با توجه به کاربرد و تعداد قطعات در نوع های مختلفی عرضه میشوند: بسته مکانیک مقدماتی، بسته مکانیک پیشرفته( Smart Professional )، بسته مکانیک SMART، بسته مکانیک STEM2، بسته مکانیک STEM1

بسته آموزش مکانیک ربات Smart Professional

این بسته کامل ترین بسته رباتیک ربوتکس ایران میباشد که شامل تمام قطعات مورد نیاز برای آموزش مکانیک ربات است. این بسته شامل مجموعه کاملی از قطعات از قیبل: انواع تسمه ها، نبشی ها، چرخ دنده ها، چرخ و زنجیر، پولی ها، صفحات فلزی و … می باشد. وجود دو زنجیر ساده و شنی به همراه چرخ زنجیرها این بسته را از سایر بسته های رباتیک ربوتکس ایران و سایر برندها متمایز میکند .همچنین وجود دو عدد موتور DC با بدنه و گیربکس فلزی از جمله برتری های این محصول نسبت به بسته های مشابه موجود در بازار می باشد.

بسته آموزش مکانیک ربات Smart 

بسته مکانیک SMART یک بسته نسبتا کامل است که کارآموزان میتوانند کل ترم های مکانیک را با قطعات موجود در این بسته سپری کنند. دلیل ارائه این بسته، ارائه یک بسته که قطعات را حدودا بطور کامل داشته باشد و قیمت مناسب تری نسبت به بسته مکانیک اسمارت پیشرفته داشته باشد.

برای مشاهده ی تفاوت قطعات درون بسته های مکانیک میتوانید لیست قطعات این محصولات را مقایسه کنید.

بسته آموزش مکانیک ربات STEM2

بسته مکانیک STEM2 شامل قطعات تکمیلی بسته STEM1 است. این بسته دارای یک جعبه بزرگ درست مشابه جعبه بسته های SMART است که کارآموزان میتوانند قطعات هر دو بسته ی STEM1 و STEM2 را درون این جعبه جا دهند.

برای اطلاع از قطعات درون این بسته، لیست قطعات آن را مشاهده کنید.

-

بسته آموزش مکانیک ربات STEM1

بسته مکانیک STEM1 شامل بخشی از انواع قطعاتی است که کارآموزان برای آموزش رباتیک استفاده میکنند. این بسته به تنهایی یک پک رباتیک کامل و کاربردی با قیمت مناسب به شمار می آید، با این حال جهت کامل تر کردن قطعات برای کارآموزانی که به مقاطع بالاتر دوره های رباتیک راه می یابند ، نیاز است که بسته STEM2 نیز تهیه گردد.

با قطعات درون این بسته میتوان بیش از 100 سازه و ربات را ساخت و انواع مکانیزم های مکانیکی را پیاده سازی کرد.

برای اطلاع از قطعات درون این بسته، لیست قطعات آن را مشاهده کنید.